zaterdag 23 maart 2013

Wally

Goedemorgen,

Was al vanaf de start van mijn blog niet happy met de naam.
Dus gisteravond zat ik een beetje te klieren op internet en opeens schoot een naam binnen.
Deer Cards.....
In een opwelling mijn lievelings deer gepakt op de foto gezet (s'avonds vandaar de slechte kwaliteit)
En mijn adres in een opwelling veranderd... Oeps alle linken van mijn kaarten doen het nu niet meer :-/
Maar goed dit is dus eenmalig want dit blijft de naam van de blog!
Ben er helemaal happy mee!

Vandaag met een kaartje wat ik maakte aan de hand van de schets van Oma dee
Ik ben echt weg van het blokje van glitz... de ankers... je ziet het overal terugkomen.
De walvis heb ik op drie x cardstock geplakt en toen uitgeknipt, zo is het net een chipboard.
de bloem vond ik er wel leuk bij van vilt.
hier het kaartje

en hier de schets.


Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Love your cards Janine! They are so bright and put me in a good mood.
    Love your new look and the deer is so cute!
    Hope you have a great week-end.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuke kaart Janine, mooi papier idd!
    Leuke blognaam heb je gekozen en zo schattig dat hertje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk, gek kaartje! bedankt voor het meedoen bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen